گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

نیرو های متخصص وکاربلد همیشه وهمه جا به درد بخور هستند امروزه آدمها کارها را فقط به متخصصین میسپارند پس اگر در کاری تخصص دارید شما گزینه ی خوبی برای مهاجرت هستید



نیروی متخصص استان کبک

این برنامه مناسب کسانی است که دارای سابقهٔ کاری مناسب هستند و تصمیم به اقامت در استان کبک دارند. متقاضی در این طرح در قالب برنامه نیروی متخصص کبک (QSWP) یا برنامه تجربهٔ کبک (مناسب کسانی که تجربه کار یا تحصیل در ایالت کبک را دارند) ارزیابی می‌ شوند.

متقاضی باید نخست درخواست خود را در قالب پروفایلی در بانک تقاضای کبک و از طریق درگاه Arrima ثبت کند. درصورت پذیرش درخواست اولیه، متقاضی باید درخواستی در درگاه Mon projet Québec ثبت کند. پذیرفته ‌شدگان نهایی گواهی انتخاب کبک (CSQ) را دریافت می‌کنند. برای دریافت این گواهی برپایه‌ٔ سیستم امتیازدهی کبک متقاضی باید امتیاز حداقلی را کسب کند. این امتیاز برای افراد مجرد ۵۰ و برای افراد  متأهل ۵۹ است.

پس از دریافت CSQ متقاضی برای دریافت اقامت دائم به ادارهٔ مهاجرت و شهروندی کانادا درخواست می‌دهد تا امور مربوط به معاینهٔ پزشکی و تأیید عدم سوء پیشینه انجام شود.

هزینهٔ درخواست در این طرح، ۱۰۴۰دلار کاناداست (درخواست اولیه رایگان است). مدت زمان لازم برای بررسی درخواست معمولا بین ۱۵ تا ۱۷ ماه است.


منبع: سایت ایران کانادا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی