گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا انواع وروشهایی دارد که باید بدانید کدامین روش برای شما مناسب است وبهترین وکم هزینه ترین را برای خود انتخاب کنید ما این روشها را با جزئیاتش در این بلاگ قرار داده ایم تا شما بازدید کننده گرامی به آسانی بهترین را برای خود بیابید



باتوجه به اینکه کشور کانادا از لحاظ جغرافیایی بسیار گسترده می باشد و عملا بعد از کشور روسیه، بزرگترین کشور دنیا می باشد اما از نقطه نظر جمعیت ، دارای جمعیت بسیار کمی در قیاس با مساحت خود می باشد.

به خاطر همین دلیل یکی از ویژگیهای این کشور مهاجر پذیر بودن کانادا می باشد که دارای تنوع زیادی از قوانین می باشد و همین امر روشهای مهاجرت به کانادا را دارای گستردگی زیادی کرده است.

با توجه به تنوع روشهای مهاجرت به کانادا ، قانون سازمانی را مسئول رسیدگی به این امر کرده به عنوان اداره مهاجرت کانادا، که به پرونده کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند رسیدگی می‌کند.

اداره مهاجرت کانادا سازمانی می باشد که در این روند نظارت کامل را دارد. این سازمان با توجه به قوانین مهاجرتی کشور کانادا افراد مختلف را که دارای شرایط مهاجرت به کانادا هستند را انتخاب کرده و به آنها از طریق قوانین مختلف مهاجرتی اجازه ورود به کشور کانادا می دهد.

اما کشور کانادا دارای تنوع و گستردگی زیادی در قوانین مهاجرت به کانادا می باشد و عملاً روشهای مهاجرت به کانادا بسیار دارای تنوع و پیچیدگی های خود می باشد.

در اینجا به روشهای مهاجرت به کانادا می‌پردازیم. یکی از روش‌هایی که بسیار پر طرفدار می باشد برنامه اسکیل ورکر و یا همان اکسپرس اینتری می باشد.

یکی از پر طرفدارترین برنامه‌های مهاجرتی کانادا که می شود منجر به مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه می شود برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر در کانادا و یا همان اکسپرس اینتری می باشد.

برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر فدرال و یا همان اکسپرس اینتری در کانادا دارای شرایط خاص خود می باشد که به این منوال است که افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می بایست دارای شرایط خاص باشند که مجموع این شرایط منجر به اقامت کانادا می شود که شامل شرایط سن مناسب و مدارک بالای تحصیلی و شرایط خوب زبان انگلیسی و یا فرانسه و سابقه و تجربه کار مناسب و مرتبط به رشته تحصیلی در کانادا که کسانی که دارای این شرایط باشند می توانند در برنامه اکسپرس اینتری شرکت کنند و اقامت دائم کانادا را برای خود به دست آورند.

بهترین رده سنی در برنامه اکسپرس اینتری و یا اسکیل ورکر بین بیست و چهار تا سی و یک سال می باشد که در صورتی که فرد متاهل باشد امتیاز 100 را کسب کرده و درصورتیکه مجرد باشد امتیاز 110 را کسب می کند پس در همین ابتدا می توان نتیجه گیری کرد که شرایط سنی یکی از مهمترین عوامل برای مهاجرت به کانادا می باشد.

نکته ای که در اسکیل اورکر و یا اکسپرس اینتری مهم می باشد این است که افرادی که متاهل نشده اند نسبت به افراد متاهل می باشند 40 امتیاز بیشتر کسب می‌کنند اما افرادی که متاهل هستند با تحصیلات همسر و شرایط خوب زبان و سن و همین طور تجربه کاری بخشی از این چهل امتیاز و یا تمامی آن را مجددا پوشش دهند.

یکی دیگر از عواملی که می شود در برنامه اکسپرس اینتری و یا اسکیل ورکر نتیجه گرفت مهارت و تسلط به زبان انگلیسی می باشد. در نتیجه کسانی که قصد اقامت کانادا با کمترین هزینه را دارند می بایست دارای مهارت بالا زبان انگلیسی باشند و عملا هرچه نمره آیلتس افراد متقاضی بیشتر باشد شانس بالایی برای نتیجه گیری در این برنامه مهاجرتی دارند.

اما نکته ای که متقاضیان مهاجرت به کانادا باید در نظر داشته باشند این است که حداقل نمره مدرک زبان آیلتس باید نمره 6 جنرال باشد و در صورتی که این نمره را نداشته باشند حق شرکت در برنامه اکسپرس اینتری و یا اسکیل ورکر فدرال را ندارند.

یکی دیگر از روشهای مهاجرت به کانادا ویزای تحصیلی در کانادا می باشد. متقاضیان می‌توانند از طریق ویزای تحصیلی در کانادا و با داشتن یک سرای از عوامل شرایط مهاجرت به کانادا را برای خود فراهم سازند

ویزای تحصیلی در کانادا معمولا دارای چهارچوب قوانین خاصی می باشد که در ابتدا باید فرد متقاضی شرایط سنی تحصیلی در کانادا را داشته باشد و در سنین درس و تحصیل باشد و عملا فاصله بین تحصیل بیشتر از دوسال نباشد و در کنار این عوامل معدل هم می‌تواند تاثیربسیار زیادی داشته باشد و در کنار این شرایط داشتم مدرک زبان هم بسیار اثرگذار است.

وقتی که فردی دارای این چنین شرایطی باشد می‌تواند که درخواست پذیرش از یک کالج پ یا دانشگاه دهد و بعد از پذیرش گرفتن و واریز وجه شهریه دانشگاه، پرونده وارد پروسه سفارت می شود و وقتی به سفارت ارسال شد پرونده وارد مرحله بررسی و صدور ویزای تحصیلی در کانادا می شود و در نتیجه شرایط تحصیل در کانادا فراهم می شود.

بیشتر افراد که کانادا را برای تحصیل انتخاب می کنند این است که در پایان تحصیلات می‌توانند درخواست ویزای کار کانادا را دهند و بعد از پیدا کردن شغل در کانادا در یک فاصله یک ساله می‌توانند شرایط اقامت کانادا را پیدا کرده و در نهایت اقامت کانادا را کسب کرده و عملا تحصیلی بهانه ای بوده برای اخذ اقامت کانادا.

در کنار روش ویزای دانشجویی کانادا ، برنامه دیگری وجود دارد به نام ویزای دانش آموزی که ویزای دانش آموزان در کانادا بسیار دارای طرفداران خاص خود می باشد چرا که اگر این امر رخ دهد شرایط اقامت کانادا برای خانواده رخ خواهد داد و مراحل ویزای دانش آموزی در کانادا بدین منوال می باشد.

در ابتدا برای فرزند خانواده یک پذیرش از مدارس کانادا گرفته می شود و بعد از اینکه این امر رخ داد با توجه به اینکه شرایط سنی دانش آموزان پایین می باشد طبق قوانین مهاجرتی در کانادا می‌توانند والدین به عنوان همراه وارد کشور کانادا شوند و مقدمات و شرایط اقامت کانادا را برای خود فراهم سازند.

بعد از اینکه ویزای تحصیلی در کانادا برای فرزند خانواده صادر شد و والدین توانستند که وارد کانادا شوند در این مرحله می بایست یکی از زوجین وارد کالج و یا دانشگاه شوند و ویزای تحصیلی اخذ کنند و دلیل آن هم این می باشد که طبق قوانین مهاجرتی کشور کانادا چنانچه یکی از زوجین مشغول به تحصیل باشند به زوج دیگر ویزای کار در کانادا داده می شود و طبق قوانین مهاجرتی کانادا بعد از یک سال کار و کسب در کانادا فرد می‌تواند در خواست اقامت کانادا را دهد و عملا با این رو می شود شرایط اقامت کانادا را برای خانواده فراهم ساخت.

یکی دیگر از شرایط اقامت کانادا می توان ویزای کار در کانادا را نام برد که این مبحث بسیار دارای تنوع گسترده ای می باشد ولی اگر به طور خلاصه بخواهیم به این موضوع بپردازیم می‌توان این گونه مطرح کرد افرادی که دارای پیشنهاد کاری از کانادا داشته باشند که به پیشنهاد شغلی جای آفر میگویند می توان که از طریق جای آفر شرایط اقامت کانادا را هموار نمود.

اما نکته اصلی این می باشد که کسانی که دارای جاب آفر می باشند نباید این فکر را کنند که عملا اقامت کانادا را در یافت کرده اند و دلیل آن هم این می باشد که باید کارفرما ثابت کند که کسی که دارای پیشنهاد شغلی در کانادا است کسی با تخصص وی در این کشور وجود ندارد و کارفرما نیاز به گواهینامه ای دارد به نام LMIA که این گواهینامه را از اداره مهاجرت کانادا گرفته می شود و اخذ این گواهینامه با شرایط سخت و پیچیده‌ای که دارد به راحتی امکان پذیر نمی باشد و می توان این گونه مطرح کرد که بعد از سال 2016 و تغییرات گسترده ای که در قوانین مهاجرتی کانادا پدید آمد عملا اخذ این گواهینامه و جاب آفر بسیار سخت شده است.


منبع: سایت زرین کانادا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی