گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره مهاجرت از طریق تحصیل رد کانادا در مطلب زیر آمده است بخوانید ودرست انتخاب کنید



کسانی که قصد دارند ویزای تحصیلی کانادا را اخذ کنند در ابتدا باید یک پذیرش از یکی از کالج‌ها و یا دانشگاه های کانادا را کسب کنند و نکته ای که در این امر بسیار تاثیر گذار داشتن مدرک ایلتس می باشد که معمولا در هر دوره این نمرات دچار تغییرات می شود.

یعنی در مقطع کارشناسی در کشور کانادا نیاز به آیلتس با نمره 5 جنرال می باشد و در مقطع دکتری در کانادا نمره آیلتس باید در حدود 7 باشد.

اما در کشور کانادا کالج ها و دانشگاه های وجود دارند که می‌توان پذیرش تحصیلی را بدون مدرک آیلتس انجام داد.

برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا بدون نیاز به مدرک آیلتس ابتدا فرد متقاضی باید دوره های پیش نیاز زبان را بگذراند و بعد از اتمام دوره های زبان، وارد رشته تحصیلی می‌شود که دانشجو آن را در ابتدا درخواست داده بود شود.

البته باید این نکته را در نظر داشت این دوره ها چون عملا دوره های مازاد می‌باشند ، فرد دانشجو‌می بایست هزینه های این دوره ها را پرداخت کند که عملا جدا از شهریه دانشگاه و یا کالج در کانادا می باشد.

برای اخذ ویزای تحصیلی بدون مدرک ایلتس در کانادا فرد متقاضی می بایست در ایتدا در این کلاس ها شرکت کند و معمولا مدت زمان این دوره ها در کشور کانادا یک ترم و یا معادل یک نیمسال تحصیلی می باشد.

و‌ بعد از اتمام این دوره ها مدرکی معادل ایلتس به فرد دانشجو داده می شود و بعد از اتمام این دوره و کسب مدرک زبان وارد مقطع تحصیلی بالاتر می شود.

بعد از طی شدن دوران تحصیلی در کانادا فرد متقاضی در صورتی که قصد اقامت در کانادا را داشته باشد، می تواند درخواست ویزای کار کانادا را ارائه کند و‌‌ پس از گرفتن ویزای کار در کانادا و‌ با اشروع فعالیت‌های کاری، بعد از گذشت یک سال متقاضی می تواند در خواست اقامت کانادا را ارائه دهد و اقامت کانادا از طریق تحصیل را بدست آورد.

اما نکته اصلی این می باشد فرد باید به دانشگاه ها و کالج هایی برود که دارای رنکینگ بالا در کشور کانادا باشند و عملا زیر نظر اداره مهاجرت کانادا و‌ مورد تائید این سازمان باشد و دلیل آن هم این است که اگر فرد متقاضی تحصیل در کانادا به سراغ کالج ها و دانشگاه هایی برود که زیر نظر اداره مهاجرت کانادا نباشد، عملا منجر به صدور ویزای کار در کانادا نمی شود و در انتها منجر به اقامت کانادا نخواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از کالج ها و دانشگاه ها در کانادا که می شود از طریق آن ویزای تحصیلی در کانادا بدون نیاز به مدرک آیلتس را کسب کرد می توانید با همکاران ما در مجموعه وکالتی مهاجرتی زرین کانادا در تماس باشید.


منبع: سایت زرین کانادا

نظرات (۱)

سلام

ممنونم از مطلب خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی