گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

میخواهید به کانادا مهاجرت کنید با مطالعه بلاگ پیش رویتان با روشها ومراحل وچگونگی آن آشنا شوید قصد ما کمک وهمیاری شما بازدید کننده عزیز است



اکسپرس اینتری EXPRESS ENTRY چیست؟

اکسپرس اینتری درواقع یکی از روش‌های ارزیابی متقاضیانی است که به پشتوانهٔ تخصص و سابقهٔ کاری برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام می‌کنند. به‌عبارت دیگر، اکسپرس اینتری به‌خودی‌خود برنامهٔ مهاجرتی نیست، بلکه روشی برای ارزیابی و انتخاب مهاجران توسط ادارهٔ مهاجرت و شهروندی کاناداست. این روش در برنامه‌های مختلف ازجمله موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

نیروی متخصص فدرال؛

پیشه‌وران ماهر فدرال؛

تجربهٔ کانادایی؛

برنامه‌های استانی.

طرح اکسپرس اینتری، کاملا الکترونیکی است و دولت فدرال، دولت‌های استانی و کارفرمایان کانادایی را دربر می‌گیرد.

مزیت‌های اصلی اکسپرس اینتری عبارت‌اند از:

سریع‌تر به نتیجه می‌رسد؛

شما را با کارفرمایان کانادایی ارتباط می‌دهد؛

امکان تقویت و افزایش امتیاز در طول دوره‌ حضور متقاضی در استخر متقاضیان را فراهم می‌کند؛

کاغذبازی و زمان بررسی را به‌شکلی چشمگیر کاهش می‌دهد.

متقاضیان واجد شرایط  پس از ثبت‌نام الکترونیکی، وارد دسته‌ای می‌شوند که به آن به‌اصطلاح استخر می‌گویند. در این مرحله افراد برحسب امتیازی که کسب‌ می‌کنند، رده‌بندی می‌شوند. تجربهٔ کاری، سن، تحصیلات و … در کسب امتیاز مؤثرند. از میان نامزدهای دریافت اقامت دائم، دولت کانادا افراد را برحسب امتیاز و رتبه‌شان انتخاب می‌کند. به کسانی که انتخاب می‌شوند دعوت‌نامه‌ای برای درخواست اقامت دائم ارائه می‌شود.

کسانی که دعوت‌نامه دریافت می‌کنند باید طی ۶۰ روز درخواست‌شان را برای دریافت اقامت دائم درقالب یکی از برنامه‌هایی که پیش‌تر اشاره کردیم، کامل و هزینه‌ٔ مربوطه را پرداخت کنند. زمان بررسی درخواست‌هایی که از طریق اکسپرس اینتری ارائه می‌شوند، ۶ ماه است.

خوب است بدانید کارفرمایان بسیاری در کانادا به‌دنبال جذب نیروی متخصص در کمترین زمان هستند. اگر پیشنهاد شغلی از کارفرمای معتبر کانادایی داشته باشید، سریع‌تر به اقامت دائم دست پیدا می‌کنید.


منبع: سایت ایران کانادا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی