گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

با روش استارت اپ که یکی از روشهای مهاجرت به کانادا میباشد در این بلاگ آشنا شوید وبیشتر بخوانید 



استارت اپ در کانادا

یکی دیگر از روشهای مهاجرت به کانادا برنامه استارت آپ می باشد. برنامه مهاجرتی استارت آپ در کانادا به سه دسته تقسیم بندی می شود که یکی از ویژگیهای مشترک آنها این است که فرد باید دارای یک ایده و طرح خاص باشد.

در دسته اول اگر طرح دارای شرایط ویژه ای باشد فرد خواهان مهاجرت به کانادا میتواند بعد از قبول ایده و طرح از بانک‌ها کشور کانادا چیزی در حدود دویست هزار دلار کانادا وام بگیرد که شرایط بسیار خاص و ویژه ای دارد.

در دسته دوم اگر طرح فرد مورد قبول واقع شود فرد خواهان اقامت کانادا میتواند عددی در حدود هفتاد و پنج هزار دلار از موسسات مالی و اعتباری اخذ کند.

در دسته سوم به این شکل می باشد که یکسری از موسسات در کشور کانادا وجود دارد که زیر نظر اداره مهاجرت کانادا فعال می باشند و چنانچه طرح فرد طرحی مناسب بود و این موسسات طرح را تایید کردند از این برنامه می شود شرایط اقامت کانادا را کسب کرد.

موسسه هایی که در بالا ذکر شد دارای یک سری از افراد هستند تحت عنوان حسابداران و این افراد طرح ها و ایده های را ارائه‌می دهند به سازمان های که در بالا آمد و بعد از تایید طرح و ایده پرونده فرد متقاضی اقامت کانادا وارد مرحله اقامت دائم کانادا می شود که پروسه رسیدگی به آن چیزی در حدود دو سال می باشد ولی برای اینکه افراد بتوانند سریع تر وارد کشور کانادا شوند می‌توانند در این مدت در خواست ویزای کار در کانادا را دهند که زودتر از این مدت زمان دوسال بتوانند بیزینس خود را شروع کنند.


منبع: سایت زرین کانادا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی