گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

نیروهای پزشکی ودرمانی همیشه مورد نیاز هستند در بیمارستانها درمانگاهها وخیلی جاهای دیگه پس اگر در این زمیته فعالیت دارید وقصد مهاجرت هم دارید مطالب این بلاگ میتواند راهنمای شما باشند



از طریق کار به‌عنوان پرستار در کانادا

روش دیگر در زیرمجموعهٔ مهاجرت کاری به کانادا، کار به‌عنوان مراقب کودک یا بهیار است. به این منظور داشتن تجربهٔ کار در کانادا ضروری است.

در این برنامه می‌توانید به‌عنوان مراقب کودک یا بهیار افراد نیازمند به مراقبت‌های پزشکی درخواست اقامت دائم کنید. هزینهٔ درخواست از این طریق، ۱۰۴۰ دلار و مدت زمان لازم برای بررسی آن ۶ ماه است.

فراموش نکنید که برای اقدام از این طریق، داشتن تجربهٔ کاری دست‌ کم دوساله در این زمینه در کانادا ضروری است. این سابقهٔ کاری باید طی ۴ سال گذشته کسب شده باشد. داشتن مدرک قابل‌قبول زبان از دیگر شرایط لازم برای درخواست اقدام از این طریق است. همچنین داشتن مدرک پرستاری، کمک ‌پرستاری یا بهیاری معتبر برای مراقبت از افراد نیازمند به مراقبت‌های پزشکی ضروری است.

تجربهٔ کاری دورهٔ تحصیل به عنوان سابقه کاری قابل‌ قبول نیست. این برنامه که هم اکنون در حال اجراست، برنامه‌ای پنج ساله است که در نوامبر ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد.


منبع: سایت ایران کانادا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی