گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از گزینه های مهاجرت , مهاجرت از طریق پناهندگی است با این نوع مهاجرت در این بلاگ آشنا شوید



مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

سالانه پناهندگان فراوانی از سراسر جهان آمده خواهان پناهندگی در کانادا هستند. تعداد مردم ورودی از سال به سال بعد متفاوت است. در سال 2014، بیش از 13500  نفر به کانادا آمده و درخواست پناهندگی کرده اند.

برنامه پناهندگی برای حفاظت مردم پناهنده به کانادا در برابر ترس مواجهه از آزار و اذیت و یا در معرض خطر شکنجه یا مجازات بی رحمانه و غیر معمول در کشورهای خود کار می کند.

هر شخصی واجد شرایط پناهندگی نیست. برای مثال، افراد با جرائم جنایی جدی و افرادی که تقاضای پناهندگی قبلی آنها توسط کانادا تکذیب و رد شده است واجد شرایط نیستند.


شایان ذکر است با توجه به وجود راه های قانونی مهاجرت به این کشور از طریق پناهندگی به هیچ عنوان اقدام نفرمایید.

در نهایت موسسه برگزیده اصطهباناتی از بهترین موسسات حقوقی کشور آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر قوانین جدید مهاجرت و شرایط اخذ اقامت می توانید و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ تابعیت و نحوه مهاجرت از روش های دیگر مثل ثبت شرکت و سرمایه گذاری، مهاجرت تحصیلی و اقامت بعد از تحصیل می توانید با مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز و اصفهان تماس حاصل فرمایید و توسط مشاوره کارشناسان حقوق بین الملل و وکیل مهاجرت با این مسائل آشنا شوید.


منبع: موسسه حقوقی اصطهباناتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی