گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

برای جوانان بهترین راه برای مهاجرت مهاجرت از طریق تحصیل است ما شما را با این روش در این بلاگ آشنا میکنیم



مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یا مهاجرت تحصیلی

کانادا هر سال بیش از 200،000 دانشجو از حوزه های خارج از کشور را پذیرش می کند. اگر شما قصد تحصیل در یک موسسه آموزشی کانادایی را دارید، اکثر اتباع خارجی باید برای اجازه مطالعه اقدام کنند. مجوز تحصیل، یک بار صادر شده، اجازه می دهد تا به یک فرد خارجی برای تحصیل در کانادا در یک موسسه مورد تایید برای مدت زمان دوره یا برنامه مشخص شده اقدام کنند.

به منظور تحصیل در کانادا، شما نیاز به دست آوردن اجازه تحصیل در کانادا ، که به عنوان یک ویزای دانشجویی کانادا برای مدت زمان اقامت شما اعمال می گردد.برای  شما یک مجوز تحصیل در کانادا لازم نیست اگر دوره یا برنامه شش ماه یا کمتر باشد. با این حال، ممکن است یک ایده خوب برای برای اخذ جواز جهت اقامت در کانادا اقدام از طریق تحصیل باشد. در غیر این صورت اگر شما تصمیم دارید برای ادامه تحصیل خود از یک برنامه دیگر استفاده کنید، شما نیاز به ترک کانادا برای اخذ مجوز دانشجویی و درخواست از طریق دفتر معتبر جهت اخذ ویزا دارید.

هنگامی که شما یک مجوز تحصیل در کانادا را دریافت کردید، شما می توانید تقاضای خود را مجددا تمدید کنید اگر شما در کانادا تصمیم به ادامه تحصیل دارید. برای دانش آموزان تمام وقت ثبت نام در یک موسسه معتبر آموزش عالی، اجازه کار همراه با تحصیل را می دهد تا شما به کار پاره وقت در محوطه دانشگاه مشغول گردید. همچنین شما قادر به کار در خارج از دانشگاه هستید، کار در یک تعاونی و یا به عنوان کارآموز در یک بخش، بعد از فارغ التحصیلی نیز می توانید در کانادا به عنوان یک مقیم دائم بمانید و یا یک کار پیدا کنید.


منبع:موسسه حقوقی اصطهباناتی

نظرات (۱)

چرا کمپانی هدهد
 با بهترین موسسه اعزام دانشجو به روسیه آشنا شویم

بهترین موسسه اعزام دانشجو به روسیه کدام است؟ این روزها افراد زیادی متقاضی تحصیل در خارج از ایران و مخصوصا کشور روسیه می باشند و این موضوع میتواند تابع دلایل متعددی از جمله: اعتبار بیشتر مدارک اخذ شده از دانشگاه های خارج از کشور، آینده ی شغلی بهتر، و… باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی