گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

بعد از این که کانادا را انتخاب کردید برای تحصیل حالا برای اقدام برای این کار باید بدانید که چه مراحلی را باید بگذرانیدما این مراحل را برای شما در این بلاگ کذاشته ایم



مراحل اخذ ویزای دانشجویی کانادا

در ابتدا باید شرایط شما برای امکان تحصیل در کانادا بررسی گردد. کارشناسان دپارتمان آموزش سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت با بهره‌مندی از آخرین اطلاعات مربوط به اخذ ویزای تحصیلی کانادا با تدوین فرم ارزیابی رایگان تحصیلی کانادا، به صورت رایگان شرایط شما را برای تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در کانادا را ارزیابی می‌نمایند و نتیجه این ارزیابی، پس از بررسی توسط کارشناسان ما از طریق ایمیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت واجد شرایط بودن و پس از عقد قرار دارد با سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت, ما نسبت به اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های کانادا اقدام خواهیم نمود. در این مرحله کارشناسان دپارتمان آموزش کانادا اکسپرت، با توجه به رشته تحصیلی و ایالت مدنظر شما، بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی خواهند کرد و در مسیر دریافت پذیرش تحصیلی از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌های کانادا همراه شما خواهند بود.

پس از دریافت پذیرش تحصیلی همکاران ما در دپارتمان ویزا و مهاجرت کانادا شما را در جمع آوری مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا یاری خواهند کرد. مدارک پس از تهیه و تکمیل از طریق سازمان مهاجرتی کانادا اکسپرت به سفارت کانادا جهت اخذ ویزای تحصیلی فرستاده خواهد شد.


منبع: کانادا اکسپرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی