گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

قبل از اقدام به مهاجرت بهترین کار یاد گرفتن زبان است که این خود زمان گیر است با یاد گیری زبان هم راههای ارتباطی برای خودتان آسانتر میشود وهم این که مزیتی برای گرفتن ویزا برایتان است



تحصیل در کانادا و اهمیت مدرک زبان جهت دریافت پذیرش تحصیلی

20 سپتامبر 2017

به وبگاه رسمی سازمان مهاجرتی پیشرو  Pishro.ca در بخش مهاجرت تحصیلی خوش آمدید. این بخش اختصاصا به تحصیل در کانادا تعلق دارد. در این بخش با شما درباره قوانین و شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا، تحصیل در کانادا و دیگر موارد تحصیلی صحبت میکنیم.

شما با کمک مشاورین متخصص سازمان مهاجرتی پیشرو میتوانید بهترین دانشگاه ها، دانشکده ها، و مدارسی که برای شما مناسب است را بیابید. در مورد تمامی مسائل مربوط به درخواست پذیرش تحصیلی در کانادا شامل، ویزای تحصیلی، و ویزای اقامت موقت اطلاعاتی کسب کنید. مناسب ترین برنامه برای خودتان را در دانشکده ها و دانشگاه های کانادا بیابید و در مورد شرایط تحصیل و اقامت در کانادا اطلاعات مفیدی کسب کنید.

کانادا دارای رتبۀ 21 در بهترین دانشگاه های جهان و 32 دانشگاه برتر در میان 1000 دانشگاه جهان است. همچنین کانادا سالانه بیش از 300000 دانشجوی بین المللی که موفق به دریافت ویزای تحصیلی شده اند را پذیرش می کند.

کانادا دارای بهترین برنامه های تحصیلی،  امکانات تحقیقاتی برجسته، موسسات آموزشی بی نظیر در سراسر دنیا است.  تحصیل در مقطع متوسطه کانادا نیازمند داشتن مدرک زبان نیست. اما تحصیل در مقطع لیسانس و بالاتر دارای سخت گیری هایی در بخش دانش زبان است.

تحصیل در کانادا


اهمیت دارا بودن مدرک زبان برای دریافت پذیرش تحصیلی کانادا

اگر تمایل به یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم یا گرفتن اقامت دائم کانادا را دارید ، پس قطعا باید در مورد آزمون زبان تافل و آیلتس هم اطلاعاتی داشته باشید. این قانون درباره دانشجویانی که تمایل به انتخاب زبان فرانسه به عنوان زبان دومشان و دریافت ویزای تحصیلی دارند قدری متفاوت است. این افراد باید در مورد نمرات آزمون زبان دلف و TEF  خود را آماده کنند و اطلاعاتشان را تجمیع بخشند. البته در این مورد هیچ نگرانی ای وجود ندارد. سازمان مهاجرتی پیشرو کلیه اطلاعات لازم را به شما خواهد داد.

لازم به ذکر است که تحصیل در دوره ابتدایی تا دبیرستان نیازمند دریافت مدرک زبان نیست و موسسه مهاجرتی پیشرو این توانایی را دارد تا بدون داشتن مدرک زبان شما را راهی کانادا کند. برای اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس بگیرید.


منبع: امور مهاجرتی پیشرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی