گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

مسلما گرفتن طلاق با داشتن وکیل آسانتر میشود وزمان کمتری میبردچون وکلا با داشتن تحصیلات وتجربه در این زمینه راهکارها را بهتر بلد هستند برای اینکه بدانید گرفتن طلاق با داشتن وکیل چگونه است به سایت گروه وکلای پارسای بروید وبیشتر بخوانید 

ما هم برخی از این مطالب را برای شما در این بلاگ به اشتراک گذاشته ایم


طلاق توافقی از طریق وکالت در طلاق چگونه است؟ 

در خصوص حق طلاق زوجه یا همان وکالت در طلاق توضیح دهید؟


بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی به هر کسی که تمایل داشته باشد (از جمله زوجه) وکالت در طلاق دهد. به عنوان مثال و آنچه که زیاد دیده می شود زوج به زوجه وکالت رسمی در طلاق یا حق توکیل به غیر می دهد که او بتواند بدون حضور زوج به راحتی طلاق بگیرد. اما حدود اختیارات وکیل در وکالتنامه طلاق بسیار مهم است متاسفانه بعضی دفاتر اسناد رسمی از نمونه وکالت نامه های قدیمی یا ناقص استفاده می کنند و زوجه را به دردسر می اندازند. در همین سایت قسمت خانواده، طلاق توافقی از طریق وکالت در طلاق دو نمونه کامل از متن وکالت نامه در طلاق در اختیار گذاشته شده است که توصیه می شود از آن ها استفاده نمایید.


بسیار دیده شده است که در وکالتنامه در طلاق یا همان حق طلاق، وکالت در اسقاط حق تجدید نظر خواهی یا فرجام خواهی یا وکالت در قبول بذل نوشته نشده است که با توجه به شعبه رسیدگی کننده به طلاق توافقی مشکلاتی برای زوجه به وجود آمده است و سهولت طلاق توافقی را به دشواری کشانده است البته در این راستا یعنی وکالت نامه های ناقص وکلای خانواده گروه وکلای پارسای تجربه فراوان دارند که در این راه به شما کمک خواهند کرد.


نوع دیگر حق طلاق آن است که در ضمن عقد و در سند ازدواج زوج به زوجه یا هر شخص دیگر وکالت در طلاق داده می شود که از این حیث بین وکالت در طلاق ضمن عقد نکاح با وکالت در طلاق تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی تفاوتی نیست.


منبع:گروه وکلای پارسای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی