گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

میتوان از طریق سرمایه گذاری در کانادا اقامت این کشور را گرفت واین خود واضح است که باید سرمایه زیادی برای این کار گذاشتا با این موضوع در این بلاگ آشنا شوید



مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک

بر اساس گزارش‌های بین‌المللی، کانادا یکی از محبوب‌ترین کشورها با بیشترین اعتبار در جهان است و این کشور امن و مدرن، کیفیت بالای زندگی در جامعه‌ای با اقوام مختلف و با هزینه زندگی مقرون به‌صرفه به مهاجران عرضه می‌کند. متقاضیان مهاجرت به کبک که در این برنامه پذیرفته می‌شوند، ویزای اقامت دائم کانادا را بدون قید و شرط دریافت می‌کنند ومی‌توانند بلافاصله شروع به زندگی، کار و انجام کسب‌وکار در هر نقطه از کشور کانادا کنند. فرزندان مهاجرین جدید برنامه سرمایه‌گذاری نیز می‌توانند فورا در کانادا شروع به تحصیل‌کرده و به‌عنوان دارنده اقامت کانادا (در مقایسه با دانش آموزان و دانشجویان خارجی) برای تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های محلی اقدام کنند.

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در استان کبک متقاضیانی را تأییدصلاحیت می‌کند که دارای حداقل ۲ سال تجربه مدیریت تجاری تمام وقت در ۵ سال اخیر باشند. این تجربه مدیریتی باید شامل امور مدیریت، برنامه ریزی و کنترل منابع انسانی و مالی در یک شرکت یا سازمان باشد، مانند کسب و کارهای تجاری، کسب و کارهای حرفه‌ای(به شرطی که این کسب و کار خصوصی یا شراکتی دارای حداقل ۲ کارمند تمام وقت بوده باشد)، کشاورزی (مدیریت مزرعه)، دپارتمان یا آژانس‌های دولتی خارجی، سازمان‌های بینالمللی یا مدیریت صنعتی. مقامات سازمانهای مهاجرتی کانادا فقط تجربه مدریتی رامی‌پذیرند که به صورت قانونی انجام شده باشد و متقاضی دارای مجوز کار برای انجام آن بوده باشد. تجربه کاری بدون مجوز، واجد شرایط برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک نیست.

شرایط درخواست برنامه  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک بسیار جامع تر از برنامه‌های اخذ تابعیت جزایر کارائیب است و مدارک لازم برای برنامه می تواند به راحتی باعث سردرگمی افراد بی تجربه شود. یکی از دشوارترین موارد پرونده های سرمایه گذاری کبک ارائه تاریخچه مفصلی است که نشان دهد دارایی های مالی متقاضیان به صورت قانونی کسب شده است. یک وکیل مهاجرتی متبحر با سابقه طولانی در آماده سازی پرونده های سرمایه گذاری کانادا به درستی میزان بالای جزئیاتی را که پرونده ها لازم دارند تا در این برنامه پذیرفته شوند، درک می‌کند.

اگر تصمیم دارید از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک به کانادا مهاجرت نماید، سازمان امور مهاجرتی و حقوقی “کانادا اکسپرت” با تجربیات ارزشمندی که در این زمینه دارد می‌تواند در تمامی مراحل مهاجرت به کانادا، از تهیه مدارک، نامه‌ها و گشایش پرونده تا اخذ اقامت کانادا به عنوان وکیلی امین و آگاه در کنار شما بوده و با تهیه پرونده ای کامل و بدون نقص موجب تسریع در رسیدگی به پرونده شما گردد. دریافت اقامت کانادا از طریق برنامه سرمایه‌گذاری کبک سال ۲۰۱۷ کار آسانی نیست و ممکن است پرونده های ناقص بدون درخواست ارائه مدارک اضافی یا اطلاعات رد شوند.


منبع: کانادا اکسپرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی