گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

میخواهید فرزند خود را برای تحصیل به خارج از کشور بفرستید کانادا بهترین وارزانترین کشور برای این منظور است قبل از اقدام مطالب این بلاگ را خوب بخوانید وبهترین تصمیم را بگیرید



جزئیات ویزای دانش آموزی کانادا

بسیاری از والدین خواهان تحصیل فرزندانشان در یک کشور پیشرفته هستند. والدین می توانند از طریق ویزای تحصیلی دانش آموزی کانادا، فرزندان زیر ۱۸ سال خود را برای ادامه تحصیل در مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان به کانادا بفرستند. کشور کانادا با بهره مندی از بالاترین سطوح آموزشی و علمی، یکی از پیشرفته ترین و بهترین سیستم های آموزشی را دارد. دانش آموزانی که در این کشور تحصیل می کنند، علاوه بر بهره مندی از یک سطح بالای علمی و آموزشی، از آینده شغلی و تحصیلی چشمگیری نیز برخوردار خواهند بود. یادگیری زبان انگلیسی برای دانش آموزان، معاشرت با همسالان از ملیت های مختلف، استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات علمی و آموزشی، اولویت در اخذ پذیرش در دانشگاه در مقایسه با دانشجویان بین المللی از مزایای دارندگان ویزای تحصیلی دانش آموزی کانادا می باشد.

سال تحصیلی در کانادا برای دانش آموزان از مقطع دبستان تا دبیرستان از اواسط شهریور شروع و تا انتهای دی ماه ادامه دارد. مقاطع تحصیلی برای دانش آموزان در کانادا به مهد کودک ۴ تا ۶ سال، دبستان یا همان ابتدایی ۶ تا ۱۴ سال و دبیرستان ۱۴ تا ۱۸ سال تقسیم می شود. مقطع دبیرستان در کانادا در هر سال تحصیلی به ۲ ترم تقسیم شده که هر سال دانش آموزان به کمک مشاوران تحصیلی در هر ترم ۴ واحد را انتخاب می کنند که در مجموع در پایان سال ۸ واحد را پشت سر خواهند گذاشت. واحد ها انتخابی بر اساس رشته ای که دانش آموز قصد تحصیل در آن را در دانشگاه دارد انتخاب می شود. والدین دانش آموزانی که از طریق ویزای تحصیلی به کانادا وارد می شوند، در صورتی که واجد شرایط باشند می توانند جهت همراهی فرزند خود در کانادا از طریق ویزای همراه (ویزای توریستی) اقدام نمایند.

دانش آموزانی که از طریق ویزای تحصیلی به کانادا وارد می شوند در ابتدای ورود به مدرسه از نظر سطح علمی ارزیابی می شوند و بر اساس نتیجه آزمون سطح تحصیلی آنها تعیین می گردد. دانش آموزانی که نیاز به تقویت زبان انگلیسی خود دارند در کنار دروس تحصیلی در کلاس های زبان نیز شرکت می کنند. دانش آموزان نیازی به انجام امتحان زبان برای ورود به کانادا و یا اخذ ویزای تحصیلی ندارند.


منبع:کانادا اکسپرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی