گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

یکساله که از خانومم جدا زندگی میکنم راضی به طلاق نمیشه بیماری ایشون رو از من پنهان کردند منم نمتونم زندگی کنم باهاش تمکین هم میکنه ماهیانه نفقه هم پرداخت میکنم آیا همین واریز مبلغ برای اینکه ایشون در عسرو حرج نباشند کافیه میشه بگین اینکه میگن زن تو عسر و حرجه میتونه طلاق بگیره چیه؟ اگه نفقه زنمو رو بدم بازم میتونه به عنوان عسر و حرج طلاق بگیره؟ متاسفانه تنها راه من اینکه به این صورت نگه دارم زنمو تا بیان برای طلاق توافقی



سلام عسروحرج هرگونه علتی است که ادامه زندگی زن راباشوهرسخت ودشوارکند

عسر و حرج سختی هست که زن در کنار شما تحمل میکنه وبا دادن نفقه رفع نمیشه 



منبع: سایت وکالت دادراه


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی