گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

من دوتا بچه دارم ومتاسفانه هر دوی ما معتاد شده ایم من برای نجات از این وضعیت چندین بار اقدام کردم ولی با وجود شوهرم که داره توی خونه مصرف میکنه این امکان نیست زندگی خودم ودوتا بچه داره نابود میشه در خواست طلاق دادم بعد درخواست قاضی دستور مشاوره دادن فردا مشاوره دارم لطفا راهنمایی کنین چجوری از چه راهی استفاده کنم که مشاور تایید کنن ادامه زندگی امکان نداره و طلاق سریعتر انجام بشه 




حتما حسن نیت خودتون رو برای طلاق بگید اعتیاد همسرتون رو عنوان کنید ،اگر نامه و مدرکی دارید ارائه بدید انشالله برای ترک هم اقدام کنید تا باتوجه به مصلحت کودکان حضانت اونهارو هم بگیرید



منبع: سایت وکالت دادراه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی