گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰

وقتی تلفنی با همسرم حرف میزدم وتوافق کردیم که جدا شویم مکالمه رو ضبط کردم ومغازه رو بستم وبه شهرشون رفتم برای طلاق ولی خانوم زیر حرفش زده وقبول نمیکنه من متضرر شدم میخوام بدونم میتونم شکایت کنم وادعای خسارت کنم ؟





نخیر شما این وقت وهزینه را برای زندیگیتان گذاشته اید وکسی مسئول آن نیست 

منبع: سایت وکالت دادراه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی