گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰


برای آنکه وارد مراحل طلاق شوید باید مدارکی رابرای ارائه به دادگاه آماده کنید تا در این مسیر به مشکل برخورد نکنید برای آشنایی با تمام این مدارک ومراحل به سایت هوداد مراجعه وبیشتر بدانید

در این بلاگ نیز این مدارک باشما به اشتراک گذاشته شده


مدارک مورد نیاز برای انجام مراحل طلاق توافقی

  1.  عقدنامه یا رونوشت اخذ شده از دفتر خانه ای که ازدواج را ثبت کرده است
  2.  شناسنامه زن و شوهر
  3.  کارت ملی زوجین بهتر است که باشد در غیر این صورت، صرف دانستن شماره ملی کفایت میکند . شناسنامه فرزندان مورد نیاز نیست. بعضی از شعب دادگاه خانواده خاصه زمانی که وکالت محضری طلاق قدیمی باشد تایید اصالت آنرا از دفترخانه مربوطه استعلام می کنند.

داوری و تعیین داور از مراحل طلاق توافقی در دادگاه حذف شده است.

اگر زوجه دوشیزه (باکره) یا یائسه (۵۰سال) نباشد میبایستی آزمایش بارداری به دادگاه و محضر طلاق ارایه نماید. وجود حمل (فرزند) از لحاظ شرع و قانون مانع طلاق نیست. اتمام عده پایان وضع حمل است.

امکان پشیمانی هر کدام از زوجین تا قبل از ثبت طلاق در محضر حتی بعد از صدور رای قطعی هم وجود دارد . در صورت پشیمانی هر کدام از زوجین، آنچه در راستای توافقات امضا شده است بر طبق قانون حمایت خانواده باطل و بلااثراست.

گام اول شرایط طلاق توافقی برای ثبت درخواست مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی است. دادخواست طلاق توافقی توسط زوجین یا وکلای ایشان امضا میشود. نوشتن متن توافقات طلاق توافقی در دادخواست اهمیتی ندارد و بهتر است دادخواست ساده و مجمل باشد. شرح کامل توافق ها در واحد مشاوره صورتجلسه میشود. پس در ابتدا مراجعه مستقیم به دادگاه خانواده در تهران بدون ثبت دادخواست اشتباه است. اگر وکالت را به ما واگذار می کنید و تمایل به انجام مراحل مشاوره هم ندارید تمام مراحل توسط دو وکیل متخصص انجام خواهد شد.

برای دیدن نمونه فرم خام توافقنامه طلاق توافقی که در گروه وکلای هوداد برای نوشتن توافق ای زوجین استفاده میشد، بر روی نوشته کلیک کنید.

وکیل محرم اسرار موکل است اطلاعات شخصی موکلین برای همیشه نزد ما امانت است.


منبع:گروه وکلای هوداد


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی