گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

گروه وکالت مجد

در این بلاگ تمامی اخبار و مطالب مرتبط با گروه وکالت مجد در دسترس شماست

  • ۰
  • ۰



با داشتن وکیل میتوانین به کارها در امر طلاق سرعت بدهید وبر مشکلات احتمالی که در مسیر وجود دارد فائق آییدبرای به دست آوردن اطلاعات در این باره به سایت گروه وکلای تهران مراجعه کنید واز چگونگی داشتن وکیل ومزایای داشتن وکیل آشنا شوید



وکیل طلاق و راه حل برای مشکلات


وکیل طلاق بیشترین درخواست را در بین خانواده داراست پس از اینکه طرفین برای ادامه زندگی به بن بست رسیدن و نهایت کار را در طلاق و جدایی دیدند در اینجا وکیل وکیل طلاق برخود وظیفه می داند که با مشخص کردن راه درست قضایی و حقوق امر طلاق ، اشتباهات این تصمیم گیری را کاهش میدهد .


انواع طلاق در قانون ایران ؟ در قانون ایران طلاق به دو دسته تقسیم می شود :


۱-طلاق قابل رجوع


۲-طلاق غیر قابل رجوع


مطابق با ماده ۱۱۳۳ قانون آئین دادرسی مدنی اختیار طلاق با مرد می باشد بنابراین مرد هر زمان می تواند اراده کرده و همسرش را طلاق  بدهد ولی این حق برای خانم ها در نظر گرفته نشده پس اگر زنی بخواهد با دلیل های موجه اقدام به طلاق کند باید راهی سخت و بسیار دراز و هزینه های زیادی را بپردازد . در بیشتر موردها بعد از اینکه هزینه و وقت زیادی به خاطر انتخاب راه ناصحیح نتیجه مطلوبی هم حاصل نمی گردد و تنها با راه کارهایی که وکیل طلاق با علم و دانش خود می تواند این فرآیند را با حداقل ترین هزینه به انجام برساند . برای گرفتن طلاق و پایان دادن به رابطه زناشویی بهترین روش استفاده از تجربه و دانش و تخصص وکیل طلاق است . وکلای کارشناس و با تجربه وکیل طلاق در موسسه حقوقی گروه وکلای تهران طی صدها پرونده موفق پیروزی شما را در این راه تضمین میکند .


نقش وکیل طلاق در دادرسی : تصمیم گیری به طلاق از دو مرحله تشکیل میشود ، تصمیم گرفتن به طلاق و جلوگیری از تضییع حقوق در زمان طلاق نقش وکیل طلاق در اینجا جلوگیری برای از بین نرفتن حق و حقوق طرفین در امر طلاق و بعد آن است . وکیل طلاق حق دارد با دقت به مسائلی از جمله اجرت المثل ایام زوجیت و مطالبه نفقه ، سهم بسیاری در حقوق زوجه دارد بطوری که زوجه به غیر از خسارت عاطفی طلاق دچار خسارتهای دیگری هم شود . با توجه به اینکه طلاق از دعاوی حقوق است و برای گرفتن آن وکیل الزامی نیست .


ولی بطور مسلم گرفتن وکلای طلاق دارای مزایای زیادی هست که می توانید با مشاوره از وکلای مجرب موسسه حقوقی گروه وکلای تهران از مزایای وکیل طلاق بهره مند گردید ، هنگامی که طرفین وکیل داشته باشند احتیاجی به حضور در مرحله ی دادرسی دادگاه نیست . بیشتر اشخاص به مراجع قضایی نرفته اند و با مراحل آن هم آشنایی ندارند پس بهتر است برای پیشبرد پرونده های خودشان از کمک وکیل طلاق پایه یک دادگستری استفاده کنند . امکان دارد هر دو طرف دعوا بخاطر شغل نخواهند در مراجع قضایی حضور داشته باشند پس در این صورت با گرفتن وکیل تمام مراحل کار توسط وکیل طلاق انجام می شود . خانواده مانند خانه ای است که زن و شوهر ستون های اصلی آن را تشکیل میدهند و طلاق نابودی کانون گرم و آرامش بخش زندگی است که آثار مخربی بر فرد فرد اعضای خانواده می گذارد اگر بخواهیم بطور دقیق تر برای شما شرح دهیم باید بگوییم که یکی از مهم ترین علتهای وکیل طلاق در جامعه ایران این است که قبل از ازدواج زن و شوهر شناخت مناسبی نسبت به یکدیگر پیدا نکرده به بیان دیگر خانواده و خود فرد نسبت به ویژگی های رفتاری و گفتاری شخصیتی شریک آینده زندگی اش آگاهی ندارد .


دلیل دیگر طلاق در جامعه ایران نداشتن تفاهم و عدم توانایی زن و شوهر در گفتگو با یکدیگر است متاسفانه از هرده زوج کمتر از سه زوج توانایی گفتگو کردن به شیوه ی مناسب را دارند باید به این مسئله توجه داشت که وقتی نتوان با گفتگو به حل مسئله ایی پرداخت ، مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد . دلیل دیگر طلاق دخالت هایی است که بیشتر از طرف خانواده بوجود می آید . متاسفانه بسیاری از زن و شوهرها  این اجازه را به خانواده های خود می دهند که از همان روزهای اول زندگیشان در زندگی آنها مداخله کنند . علت این دخالت به وابستگی فرد به خانواده اش بر می گردد .


اولین نوع وکیل طلاق ، زمانی است که زن و شوهر بر مسئله ی طلاق توافقی داشته باشند و دیگر مایل به ادامه زندگی با هم نباشند این نوع طلاق به طلاق توافقی معروف است .


نوع دیگر وکیل طلاق که اساس تمام قوانین طلاق می باشد طلاق به خواست و اراده ی مرد است .


سومین نوع وکیل طلاق ، طلاق از طرف زوجه می باشد که این نوع طلاق تنها در صورتی است که زوجه یکی از شروط ضمن عقد را داشته باشد . مرد حق طلاق دارد و میتواد در هر زمانی برای طلاق همسر خویش اقدام کند و لی این بدین معنانیست که حقوق زن ضایع می شود بلکه مرد زمانی می تواند زن را طلاق دهد که حقوق مربوط به او را پرداخت کند مانند مهریه – نفقه و… اما در مواردی که قانون به زن حق تقاضای طلاق داده است که همان شروط ۱۲گانه ضمن عقد ازدواج است . در مواردی که زن بصورت شروط ضمن عقد ازدواج یا عقد لازم دیگر وکالت بلاعزل برای اجرای صیغه ی طلاق گرفته باشد .



منبع:  سایت گروه وکلای تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی